Întrebări frecvente

CARD BANCAR
ABONAMENT DE SĂNĂTATE PENTRU PERSOANE FIZICE sau PERSOANE JURIDICE.

Află tot ce trebuie să știi despre primul abonament medical cu acces la toți
furnizorii privați de sănătate din România.

1. De când devine abonamentul valabil ?

Abonamentul este activ din momentul în care plata este înregistrată în sistemul nostru.

2. În cât timp primesc cardul ?

În maximum 5 zile lucrătoare din momentul solicitării înregistrate în sistem

3. Dacă plec în vacanta în străinătate, pot utiliza cardul în caz de nevoie ?

Abonamentul este valabil doar pe teritoriul României, la orice clinică medicală privată.

4. Pot folosi cardul și la POS-uri medicale din spitalele de stat ?

Cardul poate fi utilizat la orice POS medical, cu mențiunea că serviciul medical să fie inclus în abonament.

5. În cât timp pot folosi cardul după încheierea apelului telefonic în care solicit serviciile medicale?

Puteți utiliza cardul după maximum 4 minute de la încheierea apelului telefonic.

6. Dacă nu trimit factura și bonul imediat după ce am utilizat cardul, sunt penalizat ?

Aveți obligația ca în maximum 72h să trimiteți documentele pe mail.

7. Dacă am pierdut PIN-ul, cum procedez ?

În cazul în care pierdeți PIN-ul, avem rugămintea să ne contactați la numărul unic de Call Center 021 9677 pentru a vă retransmite sau modifica PIN-ul.

8. Dacă am pierdut cardul?

Dacă ați pierdut cardul privat, vă rugăm să ne contactați la numărul unic de Call Center 021 9677, iar operatorii noștri vă vor ajuta să urmați procedura pentru emiterea unui nou card.

9. Care sunt actele de care am nevoie pentru a putea beneficia de card ?

Trebuie să intrați aici, să completați formularul, să alegeți tipul de plată dorit și să încărcați o fotografie cu buletinul.

10. Și nu trebuie să semnez niciun document ?

Contractul îl veți semna fizic în momentul în care ajunge curierul la dumneavoastră cu cardul.

11. Cum pot vedea, în detaliu, ceea ce cuprinde abonamentul privat de sănătate ?

Aici, găsiți în format PDF - Termenii și Condițiile, care cuprinde detaliile cu privire la acoperirea abonamentului privat de sănătate.

12. Ce se întâmplă dacă introduci cardul în bancomat?

Nu se poate accesa niciun serviciu dacă este introdus cardul în bancomat.

13. Cum pot verifica soldul cardului?

Cardul dumneavaostră este o unealtă prin care noi putem să vă activăm serviciile medicale solicitate.

14. Există limită în ceea ce privește folosirea cardului? Pot să fac câte RMN-uri vreau?

Abonamentul medical de sănătate nu are limită ca număr. Puteți efectua câte RMN-uri vă recomandă doctorul specialist, fără probleme.

15. Se poate anula sau întrerupe abonamentul ?

Abonamentul privat de sănătate se încheie pe o durată de 12 luni. Modalitatea de plată reprezintă tranșele pe care doriți să le achitați, astfel încât să acoperiți cele 12 luni de abonament. Acesta nu se poate anula sau întrerupe, decât la finalul celor 12 luni, prin notificare.

16. Abonamentul medical este transmisibil?

Abonamentul medical privat oferit de OK Medical nu este transmisibil. Cardul destinat serviciilor medicale este nominal.

17. Care este suma maximă pe care o puteți pune la dispoziție?

Vă putem pune la dispoziție oricâte servicii medicale aveți nevoie, fără limită ca număr sau ca sumă, atâta timp cât serviciile sunt acoperite de abonament.

18. De câte ori pot apela la serviciile dumneavoastră în decurs de 1 lună?

Nu există o limită în ceea ce privește numărul serviciilor medicale. Ne puteți contacta la numărul din Call Center 021 9677 de câte ori doriți să accesați un serviciu cuprins în abonament.

19. Primesc cardul acasă sau trebuie să mă deplasez fizic pentru a intra în posesia lui?

Cardul bancar este emis de către OK Medical și îl primiți prin serviciul de curierat. Nu este nevoie să vă deplasați fizic în nicio locație OK Medical.

20. Am optat pentru plata în patru tranșe. Prima fiind plătită, iar pe a doua am uitat să o achit la timp. Cardul a fost blocat conform contract. Ce trebuie să fac pentru a beneficia în continuare de abonament?

Dacă ați uitat să achitați următoarea tranșă a abonamentului privat de sănătate, trebuie să apelați serviciul de Call Center la numărul 021 9677, unde un operator vă va trimite factura pentru efectuarea plății. După înregistrarea plății în sistem, cardul dumneavoastră va fi din nou activ.

21. Cu acest abonament pot achita și operații (naștere, apendicită)?

Acest abonament acoperă strict serviciile prevăzute în contract.

22. Abonamentul poate fi sistat/înghețat pe o anumită perioadă?

Abonamentul privat de sănătate se încheie pe o durată de 12 luni.

23. Pot plăti abonamentul și fizic?

Abonamentul poate fi achitat doar online - aici, prin completatarea formularului de înregistrare.

24. Se pot face mai multe investigații într-o singură zi?

Da. Puteți face câte investigații doriți, acest abonament medical oferind servicii medicale nelimitate ca număr. Dupa efectuarea primului serviciu medical ăi pentru a beneficia de următorul, trebuie să ne trimiteți pe e-mail documentele justificative aferente primului serviciu medical accesat.

25. De ce nu îmi puteți face programare la clinica X?

Programarea trebuie efectuată de persoana care deține cardul nominal și care va accesa serviciile medicale.

26. Dacă am programare pentru consultație la o specializare, dar după efectuarea acesteia trebuie să merg imediat la investigații, cum procedez?

Trebuie sa apelați serviciul de Call Center, la numărul unic de telefon 021 9677, și să solicitați activarea altui serviciu medical. Activarea dureză maximum 4 minute.

27. Dacă nu știu specialitatea pe care trebuie să o accesez, mă puteți ajuta?

Trebuie să contactați serviciul de Call Center la numărul 021 9677, iar aceștia vă vor face legătura cu unul din doctorii companiei pentru a stabili serviciul medical de care aveți nevoie.

28. Dacă sunt într-un oraș diferit, față de cel în care locuiesc, cum pot afla care sunt clinicile la care aș putea apela?

Sunați în Call Center la numărul 021 9677 și operatorul care preia cazul dumneavoastră vă va comunica clinicile private existente în apropierea locației dumneavoastră / în orașul în care vă aflați dumneavoastră în momentul apelului telefonic.

29. Dacă nu mă aflu la locație când ajunge curierul cu cardul, poate primi o rudă coletul?

Cardul împreună cu contractul se înmânează doar celui care beneficiază de abonamentul privat de sănătate, pentru că trebuie să semneze fizic documentele pe care le-a luat la cunoștință virtual pe www.okmedical.ro.

30. În momentul încetării relației contractuale , se primește confirmare de închidere?

Abonamentul se prelungește automat. Se poate închide, doar la cererea dumneavostră, în cea de-a 12-a lună a abonamentului privat de sănătate. În urma sesizării dumneavoastră, o să primiți o confirmare de înregistrare a notificării în sistemul nostru.

31. Pot merge la doctorul pe care îl doresc eu?

Desigur! Puteți merge la orice doctor/clinică din România.

32. Cum procedez în cazul unei urgențe medicale?

În cazul unei urgențe medicale, trebuie să contactați serviciul de Call Center, la numărul unic de telefon 021 9677, unde un operator vă va activa servicul medical pe care îl doriți dumneavoastră.

33. Există costuri suplimentare?

Nu există niciun cost din partea dumneavoastră. Toate serviciile găsite în contractul încheiat sunt asigurate 100% de abonament.