Servicii Medicale Corporate

Dorești să începi cariera într-o companie de top în domeniul medical?
Dacă îți place să ajuți oameni și îți dorești să crești alături de o echipă tânără, într-un mediu în care îți poți pune în valoare toate calitățile tale, te așteptăm la interviu.

Completează cu atenție formularul de mai jos și atașează CV-ul tău profesional.

După analiza formularului și a CV-ului tău, vei fi contactat de departamentul Resurse Umane pentru stabilirea unui interviu.

Căutăm colegi noi pentru următoarele posturi:

Agent Relatii Cu Clientii

Iti place sa vorbesti la telefon? Esti pasionat de calculator?
OK Medical isi mareste echipa.

Cautam AGENT RELATII CU CLIENTII

Ce cautam ?

  • Multi tasking
  • Deschidere spre lucruri noi
  • Dedicare
  • Profesionalism
  • Adaptabilitate
  • Ambitia de a atinge taskurile
  • Dorinta de afirmare
  • Dorinta de a-ti depasi limitele
  • Minim diploma de Bacalaureat
  • Limba engleza – Nivel conversational
  • Cunostinte de operare Microsoft Office ( Work, Excell, et. )

Ce oferim ?

  • Pachet salarial motivant
  • Program de lucru in ture
  • O echipa tanara si dinamica
  • O atmosfera relaxanta
  • Suport
  • Testare periodica SARS-CoV-2
APLICĂ ACUM

Operator Introducere Date

Cerințe: Cunoștințe operare PC: Excel, Word obligatoriu. Dexteritate digitală, Abilități de a lucra în echipă dar și individual, Atenție concentrată, distributivă dar și la detalii. Salariu motivant. Program full time, se asigură contract de muncă conform legii.

APLICĂ ACUM

Asistent medical cu experiență

Pentru recoltare SARS-CoV-2. Aplicanții selectați vor beneficia de training epidemiologic și recoltare nazală și faringiană, vor fi testați în medie o dată la 7 zile și vor beneficia de sporuri de risc considerabile. Permisul de conducere automobil Categoria B reprezintă un avantaj.

APLICĂ ACUM
Completează cu atenție formularul de mai jos și atașează CV-ul tău profesional.
După analiza formularului și a CV-ului tău, vei fi contactat de departamentul Resurse Umane pentru stabilirea unui interviu.